המסמך נחשף: כך האיחוד האירופי מסייע לפלסטינים

אתר קול חי No Comments on המסמך נחשף: כך האיחוד האירופי מסייע לפלסטינים

האיחוד האירופי מעודד ומסייע לפלסטינים להשתלט על קרקעות בשטחי C המצויים בשליטה ישראלית. על פי מסמך שנחשף בחדשותת 13 האיחוד יפעל למיפוי קרקעות כדי להוכיח זכויות בעלות פלסטיניות במקום. האיחוד גם קורא "לעקוב ולנטר פעילות ארכיאולוגית ישראלית בשטח, הצורך בחזון אירופי משותף ותיאום בין הגורמים באירופה כדי למקסם את היכולת להרחבת המעורבות שלהם בשטח C".

עימותים בין פעילי שמאל למתיישבים צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסמך שנחשף הערב בחדשות 13 מלמד כי האיחוד האירופי ומדינות זרות מתערבים בנעשה בשטחי מדינת ישרא, על ידי עידוד ומסייע לפלסטינים להשתלט על קרקעות בשטחי C המצויים בשליטה ישראלית.  על פי המסמך האיחוד יפעל למיפוי קרקעות כדי להוכיח זכויות בעלות פלסטיניות במקום.

האיחוד גם קורא "לעקוב ולנטר אחר פעילות ארכיאולוגית ישראלית בשטח" עוד צוין כי "יש צורך בחזון אירופי משותף ובגישה מתואמת יותר בין הגורמים באירופה כדי למקסם את היכולת להרחבת המעורבות שלהם בשטח C".

ראש מועצה אזורית הר חברון, יוחאי דמרי: ״המסמך הסודי שנחשף הערב בערוץ 13, מוכיח את מה שאנו טוענים כבר זמן רב, ומראה את ניסיונות ההשתלטות האינטרסנטיים המוכוונים על ידי מדינות זרות וגורמי חוץ המשפיעים על הנעשה בשטחי ישראל" אמר דמרי.

"אנחנו רואים בחומרה רבה את התערבות האיחוד האירופאי ומדינות אלו, אשר פוגעות דה פקטו בריבונות הישראלית ופועלות בדריסת רגל מסוכנת, תוך הסכמה שבשתיקה של הגורמים האמונים על כך בממשלת ישראל. חייבים להחזיר את הריבונות ואת המשילות. אני משוכנע כי הממשלה הקרובה, ממשלת הימין שאמורה לקום בקרוב, תשים סוף מהר ומוחלט לתופעה הפסולה והמסוכנת הזאת, אשר רק חלק קטן ממנה נחשף הערב".

ראש מועצת בית אל שי אלון אמר: "מציאות שאנו זועקים עליה כבר תקופה ונענתה בקול ענות חלושה מצד הממשלה היוצאת. הלוואי שממשלת ישראל תפעל באותה מסירות בעד ההתיישבות ביו"ש כמו שהאיחוד האירופי פועל נגדה. לא ברור מה מניע את האיחוד האירופי יותר – אהדת הפלסטינים או שנאת היהודים. בכל מקרה לא חשוב מה יעשו הגוים, חשוב מה יעשו היהודים".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הגיב לפרסום ואמר כי “המאבק בהשתלטות הערבית על השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון הוא אחד האתגרים הדחופים והחשובים שעל הממשלה הקרובה לטפל בו והוא אחת הסיבות המרכזיות לדרישה שלי לקבל את הסמכויות לכך במשרד הביטחון".

"המעורבות הבוטה של האיחוד האירופי במאמצי הרש"פ לקבוע עובדות בשטח ולהקים דה-פקטו מדינת טרור ערבית בלב ארץ ישראל באופן חד צדדי היא בלתי מתקבלת על הדעת, מנוגדת לחוק ולדין הבינלאומי, ולא תואמת כללי דיפלומטיה בסיסיים ביחסים בין מדינות. נוביל בעזרת השם בממשלה שתקום מאמץ משולב – דיפלומטי, כלכלי, אכיפתי והתיישבותי – נגד הפעילות העוינת של הרש"פ ושל הגורמים הבינלאומיים ונחדול אותה בנחישות".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ על חשיפת המסמך אודות פרויקט ההשתלטות הערבית על יהודה ושומרון: "השתלטות הערבית היא מערך חכם ואסטרטגי שממומן מכסף אנטישמי. אנחנו מתריעים וזועקים שבכל יום שעובר מדינת ישראל מאבדת את לב הארץ. הממשלה היוצאת של לפיד וגנץ היתה חלק מהבעיה כשתמכה במיזם ההשתלטות ונתנה לרשות הפלסטינית לעשות ככל העולה על רוחה ובאופן עברייני. לממשלה הנכנסת יש חובה לעצור את הפרויקט הזה. על ממשלת הימין שתקום לפעול ביומה הראשון ולמנוע אסון שמתרגש לבוא על מדינת ישראל".

ח"כ לימור סון הר-מלך בתגובה לחשיפת מעורבות האיחוד האירופי בתוכניות ההשתלטות של הרש"פ: "המסמך הסודי שנחשף הערב מוכיח שחור על גבי לבן את שטענו במשך שנים רבות: הרש"פ ועוזריה באיחוד האירופי אינם מבחינים בין חבלי הארץ שחולקו לשטחי A, B וC, ומנהלים תוכנית השתלטות מסיבית לטובת הקמת מדינת טרור פלסטינית על כל שטחי יהודה ושומרון".

עוד הוסיפה סון הר מלך: "הגיע הזמן שמדינת ישראל תצהיר בריש גלי כי הסכמי אוסלו בטלים ומבוטלים ומעתה ואילך תפעל להקמת ישובים חדשים בשטחים הפתוחים שנותרו עדיין ריקים מהתיישבות. בממשלה הקרובה אפעל להפסקת הפעילות של האיחוד האירופי ביהודה ושומרון שפועל באופן אקטיבי כנגד מדינת ישראל, ולקידום התיישבות יהודית חזקה שתהווה מענה לתוכניות הרש"פ".

חה"כ אוהד טל (הציונות הדתית) בתגובה לחשיפת חדשות 13 אודות פעילות האיחוד האירופי להשתלטות ערבית בשטחי c: "האיחוד האירופי, גוף בירוקראטי ומנותק, מסוגל לצופף שורות ולהסכים רק בנושא אחד- לעומתיות מול ישראל. מדינות היבשת שהביאה לעולם את הקולוניזציה, ניצול משאבים חסר אבחנה לא להם ועבדות מאורגנת, חושבות שהשנה היא 1640 ושהם מנהלים את העולם ואותנו".

"אוי לבושה. מילא שכבר הפסקנו להתרגש מההזדהות הפבלובית ואימוץ הנרטיב הפלסטיני, אבל עד כאן. לא ניתן למדינות, ידידותיות ככל שיהיו, להתערב ולחזק את אויבנו דה פקטו.
לא נמשיך לסבול את ההתנהגות הדו קוטבית של האיחוד כלפינו. אי אפשר להנות משיתופי פעולה במסחר, במחקר ובחדשנות ישראלית מצד אחד, ומהצד השני לחתור תחתנו ולערער את ריבונותינו בארצנו שלנו ועוד במחשכים".

המעשה הזה של האיחוד האירופי הוא ניסיון בוטה להפרת הריבונות הישראלית ולא נקבל מהלכים כאלה בשום צורה.חשיפת המסמך הערב בחדשות 13 היא תעודת עניות לאיחוד, ומהווה דגל אדום לנו להמשך היחסים עם האיחוד במתכונתם הנוכחית."



0 תגובות